طراحی مینیمال سالن زیبایی اکستنشن مو

275

در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به طراحی سالن زیبایی اکستنشن مو GAM بیاندازیم که به عنوان یک تجارت آنلاین، با قالبی صورتی و سفید، به جرئت می‌توان گفت همیشه مسحور کننده است. این کار در استودیوی سرجیو مانو انجام شده و معمار توانسته است این برند را به فضای فیزیکی تبدیل کند. نکته‌ی مهم این است که طراحی نسخه‌ی فیزیکی از یک برند آنلاین (Glam Seamless) می‌تواند یک چالش جذاب باشد. از این جهت در ادامه بیایید تا با هم به بخش‌های اصلی این طراحی مینیمال و مدرن بپردازیم.

نقش کلیدی عنصر رنگ در طراحی سالن اکستنشن مو GAM

عنصر رنگ در این طراحی مدرن بسیار به چشم می‌آید. در واقع این سالن زیبایی به رنگ کرم و صورتی هزاره است که به وسیله‌ی پرده‌های رشته‌ای آمبره با روشنایی موج‌دار به دو بخش تقسیم شده است. پرده‌ها علاوه بر رنگ‌بندی فضا، با خطوط صاف و یکپارچه‌ی پیشخوان و دکوراسیون، حس تضادی ایجاد می‌کنند. بخشی از این دکوراسیون شیشه‌ای، بخشی به صورت سطح صاف و در بخشی دیگر از کاشی‌های صورتی دست‌ساز ترازوو (Terrazzo) استفاده شده است.

طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی

یکی از چالش‌های طراحی سالن زیبایی اکستنشن مو که در این پروژه وجود داشته است، ترکیب آرم Glam با رنگ صورتی زیبا بود که عامل اصلی زیبایی‌شناختی این کار است.

صورتی ملایم رنگ دشواری است؛ چراکه به راحتی حس کودکانه و جذابی به فضا می‌دهد. کف چوبی روشن، کاشی‌های ترازووی زیرکانه چیده شده، شیشه در مکان‌های متعدد سراسر طرح و شکل‌های جسورانه‌ی چراغ‌ها و آینه‌های سفارشی، همگی به تعادل طرح کمک ‌کرده‌اند. ایجاد یک فضای زنانه، که در عین لطافت، پرصلابت باشد و این تصمیمات طراحی در کنار هم، این مکان را به وجود آوردند.

برند Glam Seamless هم سهولت آنلاین بودن را ممکن می‌سازد و هم تجربه اجتماعی فیزیکی در دنیای در حال گسترش اکستنشن مو را شامل می‌شود. گروه معماران در استودیوی سرجیو مانو سعی بر این داشته اند تا جلوه‌ی Glam را به یک فضای زیبا در قلب سوهو (Soho) بدل کنند.

طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی

ویژگی‌های اصلی سالن زیبایی اکستنشن مو

  • تجارت آنلاین یک فضای فیزیکی ایجاد می‌کند که مشتریان در آن می‌توانند برای انتخاب محصولات دلخواه خود، جست‌وجو کرده و سفارشات را به صورت آنلاین انجام داده و نسبت به خرید و ارسال مستقیم محصولات به محل موردنظر خود اقدام کنند.
  • این سالن، خدمات ویژه‌ای برای افرادی که به دنبال اکستنشن مو هستند، ارائه می‌کند.
  • طراحی، از خود محصول الهام گرفته شده است؛ یک فضای زنانه، با صلابت و رویایی که منحصر به فردی زنان را جلوه می‌دهد.
  • این طراحی، فضایی آرام و دل‌نشین خلق می‌کند که مشتریان در آن می‌توانند احساس راحتی کرده و خود را از طریق زیبایی و وقار بیان کنند.
  • چراغ‌های سفارشی توسط استودیوی سرجیو مانو به شیوه خاصی طراحی شدند
  • کاشی‌های ترازووی صورتی دست‌ساز (از سال 1925) پیش‌خوان‌ها و آینه‌های سفارشی را در معرض دید قرار می‌دهند.
  • پرده‌های رشته‌ای آمبره که به صورت سفارشی تولید شده‌اند، در پشت دو پیشخوان اصلی از رنگ صورتی به سفید محو می‌شوند که این رنگ‌ها همان رنگ‌های برند هستند؛ پرده‌های رشته‌ای، ما را به یاد سبکی و نرمی مو می‌اندازند.
  • پرده‌ها یک المان تزئینی هستند که فضاهای فروش، سالن ارائه خدمات و دفتر خصوصی را از هم جدا می‌کنند.

  معرفی اجمالی برند اکستنشن مو Glam Seamless

Glam Seamless یک تجارت آنلاین شناخته شده است که به اکستنشن موی با کیفیت و سطح بالا اختصاص یافته و توسط Alexandra Cristin تأسیس شده است. Glam تا امروز فقط به صورت کسب و کار آنلاین فعالیتداشته. اخیراً Cristin با سرجیو مانو (Sergio Mannino) برای ایجاد اولین فروشگاه خود در سوهو (Soho)، نیویورک، ارتباط برقرار کرد و فروشگاه Glam Seamless، چند ماه بعد آماده شد.

سالن و فروشگاه اکستنشن مو
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی
طراحی مدرن فروشگاه لوازم آرایشی

منبع: Glam Seamless

شرکت معماری شیپ